torstai 30. huhtikuuta 2009

Allasdraama jatkuu

... tosin tällä hetkellä tämän saippuasarjan (lähes kirjaimellisesti, onhan kyse pesualtaan seikkailuista maailmalla) käänteissä mennään semmosessa vaiheessa, että allas on viimeksi skannattu Louisvillessä Kentuckyssä. Oikeesti, alan tilailee hulluna Jenkeistä kaikkee, tohon UPS:n rahdinseurantajärjestelmään jää enempi koukkuun kun Big Brotheriin! Just aamulla kattoin et missä mun allas mahtaa mennä nyt niin se oli vielä Mount Hopessa, Kanadan Ontariossa. Ja nyt se oli jo suhahtanut Kentuckyyn!! Pakko seurata mun altaan maailmanmatkailua joka tunti, niin mielenkiintoinen reissu sillä kyllä on! Se tv:n reality-matkaohjelma, mikä se nyt olikaan, on hei vähän lällärileikkiä tähän verrattuna =) (Saatan olla seonnut, myönnän. Tais mennä blondausaine aivoihin asti.)

UPS:ilta soitettiinki tossa aamulla ja kyseltiin mitä paketti sisältää. En ymmärrä miten kaikkea mahdollista kuljetettavaa varmasti elämänsä aikana kohdannut asiakaspalvelun neiti meni hiljaiseksi kun kerroin.
Mä: "No siellä on pesuallas"
Täti: "Siis käsienpesua varten?"
Mä: "Kyllä joo, käsienpesuallas" (en alkanu saivarteleen, että saatetaan siellä naamakin toisinaan pestä)
Täti: *hiljaisuus*
Mä: "Niin siis kuparista tehty. Käsienpesuallas"
Täti: "Aha. Just just........ Mä tarvin sit sun hetun luottotietojen tarkistusta varten ja sitten viikon kuluttua tulee lasku jossa on alvi ja meidän 3% toimitusmaksu"
Minä kiltisti annoin ne. Ja toivon että ne ei peri mitään mielettömiä summia tota alvia...

Hanat on suunnittelijan osaavissa käsissä ja luotan että ne meille ajoissa tulee...
HUIHUIHUI kun käy jännäks. Millanenkohan loppukliimaksi tähän saippuasarjaan saadaankaan.... =)

1 kommentti:

  1. mua ihan oikeesti jopa vähän jänskättää. ja toi puhelinkeskustelu vaikuttaa ihanan vaivaantuneelta.. :)

    pesualtaan kootut seikkailut osa 42 ;---D

    VastaaPoista