perjantai 2. lokakuuta 2009

Liikaa BB:tä?



Epäilemättä. Näin viime yönä semmosta unta, että kattelin 24/7 telkasta ja jotenkin sain sitä kautta tietää, että Esa A. suunnittelee joukkomurhaa tuolla. Eli aikoo tappaa kerralla kaikki asukkaat ja itsensä. Mä yritin sit ikään kuin huutaa kaikille asukkaille että nyt pois sieltä, se hullu tappaa teidät ja koitin soittaa tuotantotiimille (joo, mulla oli se numero tallennettuna puhelimeeni...) mutta siellä sanottiin että numero ei ole juuri nyt käytössä. Yritin saada yhteyden BB-taloon puhelimitse Eniro nollasatasatasen kautta mutta ne ei osanneet yhdistää. Olin _aivan_paniikissa kotona. Sit mä heräsin. En kato tänään kaksneljäseiskaa ollenkaan... HUH!

1 kommentti:

  1. mä taas näin muutama yö sitten unta että olin bbtalossa kilpailijana. pääsin sinne siis uutena asukkaana, eli en ollu alusta asti. mutta putosin heti ekassa pudotuksessa.. :(
    me ollaan sairaita.

    VastaaPoista