perjantai 3. heinäkuuta 2009

Mä VIHAAN Chisun biisiä Baden Baden

Voi jumalauta. Juuri kun luulin löytäneeni ooltaim inhokkini kaikkien maailman biisien joukosta (PMMP:pariterapiaa) niin ei. Kyllä Chisu veti vielä ässän hihasta. Sen biisi Baden Baden on PASKINTA mitä olen ikinä koskaan kuullut. Matti Nykänenkin on paska mutta se menee läppänä. Chisu ei mene. Biisin sanat menee näin:

Yks päivä olin surullinen ja rahaton
Olin saanut potkut töistä kun tää lama on
Mä päätä raavin, mistä käärin edes yhden setelin
En kyennyt ku itkemään mutta siitä keksinkin

Mä pullotan mun kyyneleet ja myyn ne Saharaan
Missä niitä tarvitsee tuo kuiva karu maa

Mun ideasta kuuli itse presidenttikin
Tuumi tässä ratkaisu ois vientiongelmiin
Tuotanto halpaa ois, on Suomi varsin masentunut maa
Ja Afrikan sijaan Euroopasta isommat rahat saa

Siis pullotetaan kyyneleet
Myydään ne Baden-Badeniin
Missä Suomen murheet pumpataan suihkulähteisiin
Joo, pullotetaan kyyneleet junalla Baden-Badeniin
Missä niissä kylpee turisti ja toinenkin

Niin kansa itki ja talous nousi pian jaloilleen
Ja ilo alkoi muttei riitä pelkät onnenkyyneleet
Hallitus mietti pitkään miten tääkin kriisi ratkaistaan
Kunnes joku muisti miten alkoholivero poistetaan

Ja taas pullotetaan kyyneleet
Myydään ne Baden-Badeniin
Missä Suomen murheet pumpataan suihkulähteisiin
Joo, pullotetaan kyyneleet junalla Baden-Badeniin
Missä niissä kylpee turisti ja toinenkin, uuh

Siis MISSÄ KAMOISSA TÄÄ ON TEHTY????????

Ja sitten kivempiin asioihin.

Löysin sitten eilen viimeinkin kengät häihin.
Käytiin Tiinan kans (Tiina onpelee mun mekon) hankkimassa mekkokankaat (ei ees ollu kalliit!) Eurokankaasta ja mentiin sit Anttilaan sovittaan mallikappaletta mekosta. Tiina oli tehnyt sovitteen ja koska Anttilassa on isot sovituskopit niin siksi sinne. Koekappale oli toudella hyvä eikä isoja muutoksia edes tartte tehä! Lähin siitä sit hakee autooni Tavastilasta ja tuumasin että poikkeempa tossa Ladylike Heidissä (=morsiusvaatekauppa) kurkkimassa että millasia popoja siellä on. Mulla oli taskussa mallipala siitä mekkokankaasta et osaan kattoo oikeen väriset kengät. Silmään iski heti semmoset nätit kengät (kuva tulee illalla) jotka oli TÄSMÄLLEEN mun mekon yläosan väriset! Ne oli vielä vähän semmoset 20-lukutyyliset ja melko matalakorkoiset ja mukavat jalassa. Tuumin että pakko maksaa paljon, kun on niin kivat ja mitä nyt oon kattellu noita morsiuskenkiä niin oon tuumannut että en ala pulittaan toista sataa yksistä popoista. Kysyin sit hintaa niin rouva sanoi että 56 euroa!!!!! Mä olin ihan että WHAAAATTT??? Pikainen puhelu Janpalle että laitappas sulho rahnua tilille, tää morsmaikku ostaa nyt mekkokengät. Ja osti kans. Täti vielä pyöristi summan kivaan viiteenkymppiin ja mulla on maailman ihkuimmat hääpopot!
Häpihäpitsoitsoi!

Huomenna olis touhua Lahden suunnassa. Suur-Hollola ajot ja nyt nähään sekin päivä mitä ollaan puhuttu aiempina vuosina kun siel ollaan oltu et voi kun ois kiva joku vuosi kun oma heppa ois juoksemassa siellä. Artsy juoksee V-75 lähdössä! Lähetään isommalla porukalla ja me jäädään sitten sinne yöksi Päivin, Maken, Anssin ja Anun ja Larin ja Lotan kans. Mukaan lähtee myös systeri, Jimi ja Laura ja Janin iskä. Syömää ja juomaa ja oma Rantasipi Aulanko-lähtö =). Kunhan nyt ei ämmiä satais taivaalta niin hyvin menis =).

4 kommenttia:

  1. hei ihan hirvee toi biisi...
    Onneksi en ole koskaan kuullu :P

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Hih, olin vahingossa Jani vaikka olenkin minä itse =).
    Eikö vaan olekin paska biisi, voi luoja!

    VastaaPoista
  4. Mikäs Baden Badenissa on vikana?

    VastaaPoista