keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Jussin toivotuksia!

Jokos se juhannuksen toimitti tänne? Miten voi aika juosta näin lujaa??? Aina mä pohdin tätä samaa asiaa... =)

Tämä kuu on kyllä mennyt ihan hirmuista vauhtia, kun on ollut niin paljon kaikkee. Alkukuu meni uuteen duuniin totutellessa ja hammasvaivojen kanssa taistellessa. Nyt alkaa molemmat hankaluudet olla takana päin, hammasta tosin elokuussa vielä muotoillaan. (Pikabriiffinä: Minä tietenkin olin allerginen juurihoidon jälkeen laitetulle paikalle ja sen lisäksi vielä oireisiin saadulle antibiootille. Seuraukset oli aika karut ja kesti hyvä tovi toipua. Ja kun toivuin niin hammas halkesi kahtia tohtorinpenkissä ja nyt sitä sitten rakennellaan uusiksi.)

Uusi työ on vielä melkoista sekamelskaa, mutta pikkuhiljaa alkaa hommat lutviutua ja selkeentyä, että mikä mun rooli on. Muutaman kerran olen jalkaa polkenut ja mielipiteeni ilmaissut (kauniisti sanottuna) ja nyt alkaa näyttää siltä että oma paikka täällä on tapeltu ja voitettu. Moni asia on vielä auki ja kehittämistä riittää, mutta ei kaikkea voi kerralla tehdä. Varsinkin kun kyse on pitkälti ihmisten asenteiden muuttamisesta niin ei voi olettaa että sekunnissa tapahtuu muutos. Siinä on itselläkin kehittämisen paikka, kun olen tämmönen kaikkimullehetinyt.

Se ilo ainakin koitti, että syliin putosi puolivahingossa toimeksianto lopputyöstä. Teen sen tänne hotelliin työajalla ja sain samalla opinnäytetyön ohjaajankin, kun tää virma on yhteistyössä Hamkin kanssa. Eli, jos olen tooooosi ahkera, niin saatan ensi keväänä juhlia valmistumista! Eli keväällä voi sit alkaa kattella uutta koulua... =)

Nyt toivottelen kaikille oikein hauskaa ja leppoisaa Juhannusta! Olkaa kiltisti!

<3 <3 <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti