keskiviikko 29. huhtikuuta 2009

Anteeks Kanada: F.Y Mexico!!!!

No niin. Kanadalaiset saa synninpäästön ainakin osittain. Olisivat toki voineet hiukan aiemmin mulle ilmoittaa että meidän pesuallas makoilee Meksikon auringon alla eikä missään tapauksessa ehdi ens tiistaiksi. Kanadalainen myyntipäällikkö sentään (ilmeisesti oikeusjutun pelossa) lupasi että saan valita tietyistä altaista meille sopivimman ja he lähettää sen ilman mitään lisäkustannuksia siten et se olis ajoissa perillä. Voi toki olla että vaikka ne tänään sen lähettäs niin He-Va:lla ollaan niin kusipäitä että ne pimittää sitä siellä. Pyysin lennon tiedot jne jotta olen sitä allasta vastassa kun se tulee. Toiset on vastassa omaisiaan, minä pesuallasta. Kuinka vitun jännäksi mun elämä voi vielä mennäkään?

No tuollaisen sieltä sitten valkkasin:



Mutta ette te kanadalaiset tänä vuonna siltikään juhli mestaruutta...

2 kommenttia:

  1. :) koska allas tulee?
    onneks sentään joku kanadalainen lukee sun blogia ja päätti ekan postauksen perusteella ottaa suhun yhteyden ;D

    VastaaPoista
  2. Niinpä =). Kuitenki joku suomalaissyntyinen myyntipäällikkö joka vahingossa eksyi mun plokiin =)

    VastaaPoista