maanantai 4. toukokuuta 2009

WTF???

Tänään piti kylppärissä tapahtua vaikka vittu ja mitä. Mä tulin äsken kotiin ja ta-daa.... Kylppäri on vittu ennallaan, samannäköinen kun mitä aamulla kun lähin! Poreamme makaa kuistilla, hanat on purettu pakkauksistaan (jei!) muttei mitään oo asennettu???!!! Sähkäri tossa vääntää katkaisimien kanssa, mutta mitään valaisimia ei ole missään. Mitä vittua????????? (en oikeesti ikinä viljele tota v-sanaa tässä määrin, joten voitte päätellä mielentilani siitä!) Ja mä olen saanut tämänpäiväisistä puhelinkeskusteluista (joita ei ole ollut ihan vähää) sen kuvan että täällä on painettu duunia niska limassa että tulis valmista. Täällä ei edes ole ketään missään (paitsi yksi sähköpoika, onneks edes se...). Pliis sinä siellä jossakin, anna duunareitten olla vaan syömässä tai kahvilla tai jumalauta jossain käymässä vaikka päiväpanolla kunhan ne tulee takas!!!! Mitä ne on täällä tehneet??? Mä haluan päästä kattoo tota kylppäriä, että onko siellä mikään muuttunut, mutta en viiti mennä häiriin sähkäriä ettei sekin säikähdä ja lähe meneen.

Toki siis tiesin että jotain propleemia täällä oli ollu putkien laiton ja semmosten suhteen ja sit kalusteista puuttui jotain mutta ei kai nyt hitto kaikkee voi jättää tekemättä??? Jani soitti tuottajalle jo ja ilmoitti että ei muuten tuu valmista, duunaripäällikkö sanoi et puuttuu joku peitelevy tms ratkaiseva tekijä että kuvataan loput sit perjantaina. Mutta ei meillä ole mitään järkeä kuvata huomenna jos täällä ei ole mitään valmiina... Paniikkipaniikkihelphelp!!!!

Mutta allas on tossa mun nenän edessä. Meen ehkä halaileen sitä jos vaikka epätoivo ja paniikki helpottais... Yhyyyy....

(Pliis. Älkää tulko saivartelee mulle nyt että voi voi kun mun murheet on oikeesti pieniä kun jossain päin maailmaa sikaflunssa ja tornaado tappaa miljoonia ihmisiä yhdessä ja erikseen. Mä vittu tiedän sen jo, mutta tämä on nyt mun henk koht kriisini joten antakaa mun nyt vaan avautua ja lopettakaa lukeminen jos tekee pahaa. Kukaan ei ole siis tämmöstä vielä sanonut tms mutta ihan vaan jatkonkin kannalta. Kiitti. )

Muoks. Soitin päällikköduunarille. Pojat heitti sit hanskat tiskiin kun on niin monta pientä juttua mitä pitää funtsia, että nyt pitää ihan rauhassa sitten tehdä eikä tässä hätäillä kannata. No ei kannata ei mutta hei oikeesti... valmistumispäivä oli tiedossa jo ajat sitten ja vielä lauantaina meille sanoivat että valmista tulee... Eikä ne nyt sit tee semmosiakaan hommia mitä osaisivat ja voisivat...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti