tiistai 5. lokakuuta 2010

Epäulkoilmaihmisen ulkoilmaviikonloppu

Niinpä niin. Ehkä täytyy sillä tavalla vetää sanojansa takaisin, että kyllä mä ulkoilmaihminen olen jos siellä vaan on tekemistä. Lenkkeily ja "turhanpäin" ulkona oleilu on tylsää mutta jos on jotain kivaa tekemistä niin helposti olen pihalla ja mielelläni. =)

Sunnuntai vietettiin Hopoilemassa Lintumaalla tyttöjen kanssa. Tytöt sai pikkusen harjoitella hevosten kanssa olemista ja näki mitä kaikkea hevosten hoitoon voi kuulua. Harjattiin Hopoa ja Ira oli työnjohtajana silmä kovana kun Jani teki karsinoita. Inca sai vähän taluttaa hevosta ja Iran kanssa putsattiin kavioita. Inca ratsasti ihan omin päin, mä kävelin vieressä ja neuvoin mitä pitää tehdä milloinkin. Iraa sitten taluttelin pitkin kenttää. Itsekin tovin menin kun sain mennä The Mostilla, joka oli hirveän kiltti heppa. Tytöt pääsi myös kärryjen kyytiin kun James meni Hopolla.



Oli aika ihana nähdä kuinka tytöt silminnähden hehkui intoa kun saivat touhuta heppojen kanssa. Incakin, joka niin kauheasti ei ole hepoista välittänyt. Vähän ehkä turhankin rohkeita olivat... =) Ja oli ihana nähdä, kuinka Hopo jo oppi tunnistamaan meidät ja juoksi aitauksesta vastaan kun mä kutsuin. <3

Eilen vietettiin koko päivä Kirkkonummella. Kaisa ajoi Jampan kanssa hevosia, pääsi Janikin kunnon oppiin kuinka kärryiltä ajetaan. Hyvin se meni sillä, vaikkei ole aiemmin moista tehnyt tai ratsastanut. Hyvin se hokas mikä on homman nimi. Mä sanoin, että mä en aja, ajakoon Jani kun tahtoo mutta toisin kävi.... Hitto, sehän oli paljon hauskempaa kuin ratsastaminen ja meni vallan mainiosti! Kaisa sanoi, että toiset osaa ajaa luonnostaan ja toiset vaan ei ja mä kuulemma osaan. Hih, aika kivaa! Tietenkin se, että on ratsastanut, helpottaa kovasti tuntuman löytämistä. Mutta oli se kyllä hauskaa, olisin voinut päästellä vaikka kuinka kauan enkä tuollaista vauhdin hurmaa ole kokenut edes mopoillessa kun mitä Io:n kyydissä =). Kärryt tarvii meidänkin saada kun vaan löydetään meille se loppusijoituspaikka. Ei paljon ratsastaminen enää kiinnosta... Tai kiinnostaa, mutta tahtoo ajaa!!!!

Jotenkin hurjan seesteinen ja hyvä fiilis. Kaikesta. Tuntuu, kuin asioihin olisi viimeinkin tulossa jonkinlainen käänne ja tää välitila alkaisi pikkuhiljaa loppua. Nuolemaan en silti käy kun putoisin kuitenkin. =)

Mahtista viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti