sunnuntai 21. kesäkuuta 2009

En keksi otsikkoa

Töissä olen. Ei liene ylläri kellekään. Joskus musta tuntuu että pitäis vähän vähemmän olla työholisti. Mutta en osaa. Jos tarjotaan vuoroa tehtäväksi "oikeissa töissä" tai kylpylässä niin toki teen. Ja vielä itte kyselen kummassakin et oiskohan mahollisesti lisää töitä tiedossa...? Ja mites huomenna, mullois ilta mut jos tarvii niin voin tulla jo heti aamusta paikalle... Hohhoh... en vaan osaa lopettaa ajoissa. Mutta kun ei se stressaa millään tavalla. No joskus, kun katsoo kämppää ja tajuan, että siellä ei sitten viime sunnuntain ole kuin käyty heittämässä vaatteet lattialle ja uudet niskaan. Sekä syöty jotain pikaruokaa jonka jätteet on yhä pöydällä. Tiskikone käryää kuolemalta koska se on puolityhjä niin ei sitä viitsi päällekään pistää.

Onneks järjen äänet eli lapset tulee kotiin taas ja saa elää normaalia 8-16 elämää! Jos vaikka ehtis siivotakin ja muuta. Mä en käsitä kuinka monet perheelliset toverini valittaa etteivät ehdi tehä kotona mitään kun lapset pyörii tiellä, että mun pitäis olla onnellinen kun mullon aikaa siivota ja tehä kotijuttuja joka toinen viikko. KUIN NIIN ON????? Paljon paremmin ehdin kun lapset on kotona!

Nyt täytyy kyl myöntää että alkaa häästressiä pukata ihan vähäsen edes. Näin semmosta unta viime yönä, että olin porukoilla valmistautumassa lähtee kirkkoon, kun tajuan ettei mulla ole hääkimppua. Iskä alkoi häslätä kaikkia äitin pihakukkia kimpuks ja mä raivoan sille että emmänyt mitään oransseja voi ottaa. Äiti lähtee hakee Jukolan kukkatalosta mulle kukkia ja samalla tajuan että mun pukuni on Minnalla silitettävänä, että voi ei, se polttaa siihen varmana reiän. Että morjens.....Tämä osa unesta juontaa juurensa siihen, että Minna oli nähnyt yks yö semmoista unta, missä sen piti hääaamuna silittää kaikkien kaasojen puvut ja se onnistui polttaa jokaiseen silitysraudan mentävän aukon =)!

Ja top-kolmosessa pelkotiloista on kyllä se, ettei Jani muista ostaa mulle sormusta! Oikeesti, tää on ihan realistinen pelko, koska sille itelle ei tuu toista sormusta niin oon ihan varma ettei se muista ostaa mulle! Olen sille kyl vihjaillut että tommonen ois kiva ja että Kultajousesta saa henksualennuksen jne jne...
Mä kyllä suunnittelin et hommaan varmuuden vuoks itelleni sormuksen ja jos se huomaa alttarilla unohtaneensa sen niin mulla on antaa sille sormus =).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti