perjantai 26. kesäkuuta 2009

Tosta suvaitsemattomuudesta vielä

että yks asia mitä mä en myöskään suvaitse hoitohenkilökunnalta, on semmonen että soitetaan ja käydään tämmöinen keskustelu:
Hoitsu: "Mulla ois nyt nää sun labratulokset mutta jos tehäänkin niin että varaan sulle lääkäriin ajan maanantaille niin keskustelet sit asiasta".
Mä: "Ai miks? Oliks niis jotain?"
Hoitaja: "No sanotaan ettei nyt liian hyvältä näytä. Mut hei, mä en ala spekuloimaan mitään, ois ihan parempi käydä nää lääkärin kans läpi"
Mä: "Okei, no anna aika. Mut siis onko jotain mistä pitäis huolestua?"
Hoitaja: " Ei sun nyt kannata alkaa pilata viikonloppuas tällä, tuut sit maanantaiaamuna klo 10 lääkäriin ja juttelet sit jatkotoimista"
Mä: "Aha. No okei. Mä sit tuun".

WTF????????

Juu. En ala pilata viikonloppuani. Sinä, hoitaja teit sen jo. Thanks a fucking lot!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti