tiistai 28. syyskuuta 2010

Hupsansaa...

Paperisotapäivä. Täytin ekan työtöntyötöntyötön-lapun ja TSIISUSSS mikä määrä pitää tunkea liitteitä samaan kuoreen. Vahva lotto on siitä, etten tule saamaan mitään työkkäreitä ennenkun olen lähettänyt ainakin sata lisäselvitystä jotka olen jo selvittänyt. Ainakin yritän minimoida tuon mahdollisuuden ja tungin viimeisen vuoden ajalta kaikki maapallon kuitit ja slipit mitkä liittyy työntekoon... =)

Ihan just (pitäs olla jo menossa) lähden hakee tytöt koulusta ja eskarista ja nappaan kotimatkalla pari lainalasta messiin. Mennään vähän polskimaan ihan naisenergialla. Kivaa!

Ja sit kävi semmonen hassu juttu, että rupesin hevosenomistajaksi. Hopo siirtyy kokonaan mun nimiin. Voi voi voi voi. Mihin pistinkään pääni???? Tarttee varmaan hommata kolmas osaduuni että saa tuon lystin maksettua. Mutta kun se on Hopo niin vaikka kuu taivaalta =). Mutta siis hevonen. Mulla. Oma. Minä, joka en kyllä ymmärrä niistä sitten yhtään mitään paitsi että ne on ihkuja ja haisee hyvältä. Kolme vuotta sitten mulla oli vielä terveen etäinen suhde kaikkiin itseäni isompiin eläimiin mutta tilanteet muuttuu näköjään. Kai se täytyy alkaa opiskella ihan oikeesti hevosen hoitoa näin kolmenkympin paremmalla puolella. Menenkin heti lainaamaan kirjastosta kyyyrakyrklundeja ja muita semmosia... NOT! =)

Mutta uimaan nyt. Sulattelemaan tätä hevosasiaa. Voihan Hot Hot Bambino sentään...

1 kommentti:

  1. Joo, hihhii:) Just juputin ton kelan kanssa veivaamisesta tänään itsekin. Että ollako työtön vaiko eikö olla, kas siinä pulma! Tsemppiä vaan sinnekin!

    Ja SUUREN SUURET onnittelut Hoposen uudelle omistajalle! Vaude! :)

    VastaaPoista