tiistai 2. maaliskuuta 2010

Arvatkaa mitä!!

Sain sen Access-tehtävän tehtyä! Tai ainakin mun silmään se näyttää nyt sellaiselta kun pitäisi. Eri asia on se, onko ope samaa mieltä... ☺ Mutta tehty on ja palautettu, jos vielä pitää korjata niin kyllähän minä korjaan. Nyt on taas sellainen olo, että minähän selviän mistä vaan, kun vaan päätän niin. Olen tässä koulunalun jälkeen opetellut paaaaaljoooon asioita ihan itte, niin kyllä mä nyt yhden accessinkin opettelen läpikotaisin. ☺ Tämä on kyllä tuonut haastetta koska
a) en koskaan ole käyttänyt enkä edes avannut ko. ohjelmaa ennen
b) en saanut apua tähän keneltäkään, Satu kyllä yritti mutten tajunnut selvästikään
c) MIKÄÄN koulun materiaali ei ole suostunut aukeamaan koneillani
d) En päässyt/jaksanut/viitsinyt osallistua yhdellekään luennolle ko. aiheesta.
Niinpä olen omin pikkukätösin guugeloinut ohjeita ja tehnyt ja oppinut virheistä. Samaa tein Excelin kanssa, mutta siinä sain onneksi paljon apua ihgulta työystävältäni. On kyllä voittajafiilis. ☺

Tänään lähti yksi paketti postiin, toivottavasti Blondi saa sen ehjänä perille. Toivottavasti tuo joku lakko ei kauheasti vaikuta postin kulkuun.

Iltavuoro sujuu kirjoitushommissa, katsellaan mitä tämä sisäinen draamailija saa kehiteltyä... ☺

4 kommenttia:

  1. Onnitteluni Access'in kanssa! Ihminen taipuu tarvittaessa vaikka kuinka ihmeellisiin suorituksiin...
    Nyt mua alkoi oikein jännittämään........... :)

    VastaaPoista
  2. Luukusta oli tullut lappunen, että tilaavievä lähetys on noudettavissa postista. Ei ollut mahtunut luukusta. Haen huomenna, tänään en jaksa liikkua enää. (kiitos!)

    VastaaPoista
  3. Hyvä että on kuitenkin perillä, toivottavasti vielä ehjänä... =/

    VastaaPoista
  4. Yritän herätä aamulla niin et ehtisin ennen duunia -muuten heti sen jälkeen. Jos saisin itsekin vietyä muutaman paketin samalla. Toi kenkäpaketti on vaan niin hemmetin painava. Ja sio.

    VastaaPoista