torstai 18. maaliskuuta 2010

Väsy on

Olipas päivä. Jotenkin ihan... Tyhmä. Ihmiset jotka soitti oli monet tyhmiä. Ilmoitus kattoremontin (konkurssin paikka taas...) päättävästä taloyhtiön pässien... Anteeksi, hallituksen kokouksesta oli tosi tyhmä. Matikan tenttiin valmistautuminen oli aivan helvetin tyhmää koska: a) läppärillä ei ole exceliä joten tajusin joutuvani tehdä kokeen Incan koneella B) Incan kone ei ensin suostunut avaamaan verkkoalustaa ja C) pakollinen web-kamera ei toimi siinä joten D) jouduin raahaamaan läppärin pöytäkoneen viereen jotta sain sitä kautta webkamera-yhteyden kouluun ja saatoin tehdä pöytäkoneella tehtävät. Oli naurettavan tyhmää hommaa! Itse koe oli naurettavan helppo joten en taida päästä läpi. Olen selvästi käsittänyt asiat aivan väärin koska helppoa matikankoetta ei ole keksittykään!

Ja sitten taas kitinä stopille.
Olin eilen niin reipas että sain soitettua tohon kuntokeskukseen ja hankittua itselleni työpaikan sponssaaman jäsenyyden sinne. Menin samalla combat-tunnille. Tällä kertaa osasin jotenkin järkevämmin mennä niin selvisin ilman kylkikramppia ja jaksoin vetää tunnin kokonaan ilman että suu vaahtosi ja lampunsydämet silmissä vilisi. Olin siis toki jo puolen tunnin jälkeen ihan hapoilla ja odotin että alienit abduktoisi tai tai tapahtuisi jotain muuta vähemmän kivuttomampaa kuin se rääkki. Ei laskeutunut ufo jumppasaliin joten pakko oli vaan jaksaa. Huomenna uudestaan ja sunnuntaina alkaakin zumba. Ens viikollekin varasin paikan kolmelle jumppatunnille, katsotaan koska perun ekan...

Tytöt tulee taas huomenna. Mun pikkanen täyttää kahden viikon päästä kuusi vuotta. Isompi rupeaa toiselle kymmenelle siitä tovin kuluttua. Mä olen vanha.

Ukko höpöttää hevosasioita leuat lonksuen, joten kai mun pitää alkaa kuunnellakin. Kaisa, olisi kiva pian nähdä! Ja tietty niitä heppoja, en kohta enää varmaan uskalla hevosen likikään kun on jo niin kauan edellisestä kerrasta. Kohta on sentään jo kevät niin voin mennä taas uimaan Suomenlahteen =).

Hyvää yötä ja ihkua perjantaita.

1 kommentti: